ا

اگر بدی نبود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۳۱ | ۱٠:٠۱ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

پدرم روزت مبارک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۳۱ | ٩:٥٠ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

چنین گفت پیغمبر راستگو         زگهواره  تا گور دانش بجوی


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۳۱ | ٩:٢٧ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
رتبه های برتر استانی طرح جابربن حیان و طرح همتا (ابتدایی)
شماره بخشنامه : 34/4502                 تاریخ بخشنامه : 29/02/93
  فایل ضمیمه

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۳٠ | ٧:٥۳ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

با تشکر از جناب آقای کاظمی


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٩ | ٧:٤٦ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

 

روتصاویر کلیک کن و آزمایش ها ی شناخت نیرو را انجام بده

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٩ | ٧:۳٩ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
سراب کرتول بروجرد
رتول یا کرتیل نام سرآب و گردشگاهی طبیعی در شهرستان بروجرد است. این سراب در نزدیکی روستای  توده زن از توابع بخش اشترینان قرار گرفته است و از نظر تامین آب کشاورزی زمین های کشاورزی منطقه ارزش زیادی دارد. سراب کرتول در دامنه رشته کوه گرین قرار گرفته است و دسترسی به آن از طریق جاده بروجرد - اشترینان و جاده فرعی روستای توده زن امکان پذیر است .
برای رفتن به این مکان پس از طی ده کیلومتر از مسیر جاده بروجرد به اشترینان به سمت چپ پیچیده و بعد از طی هفت کیلومتر در یک جاده آسفالته فرعی به روستای “توده زن” خواهید رسید و با گذر از میان روستا و پس از تماشای مناطق و باغ‌های زیبا در اطراف یک جاده شنی به جنگل درخت‌های گردو و زرد آلو می‌رسد که با محل خروج آب از درون کوه باید یک ساعت پیاده روی کرد، البته لزومی ندارد که این مسیر را رفت، چون رود تشکیل شده از سراب کرتول به جنگل می‌آید.

 با  تشکر از سر گروه پایه سوم  سرکار خانم روشنکار



نوع مطلب : تصاویر دیدنی مختلف،
برچسب ها :


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٩ | ٧:٢٩ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

ضمن تشکر ،کاری از سر کار خانم تفتی آموزگار پایه چهارم دبستان فیاض بخش بروجرد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٩ | ٧:٢٥ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
 

روز ها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت. فرشتگان سراغش را از خدا می‌گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می‌گفت: می آید؛ من تنها گوشی هستم که غصه‌هایش را می‌شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می‌دارد.
و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیج نگفت. و خدا لب به سخن گشود: با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست. گنجشک گفت: “لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سر پناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی از لانه محقرم؟ کجای دنیا را گرفته بود؟” و سنگینی بغضی راه بر کلامش بست. سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر انداختند.
خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود. خواب بودی. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمین کار پر گشودی. گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود.
خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی. اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢۸ | ۱٠:٢۳ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

واکنش فوق ازجمله واکنش هایی است که منجر به تولید کف می شود .

این واکنش بین جوش شیرین ( اسدیم بی کربنات یا سدیم هیدروژن کربنات )

با آلومینیوم سولفات انجام می شود که به مقدار زیاد گاز کربن دی اکسید تولید می کند

 

از این واکنش برای خاموش کردن آتش استفاده می شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢۸ | ۱٠:۱۸ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

نام شکل

محیط

مساحت

تعداد خط تقارن

تعداد قطرها

مربع

یک ضلع × 4

یک ضلع × خودش

4

2

مستطیل

(طول + عرض) × 2

طول × عرض

2

2

متوازی الاضلاع

(طول + عرض) × 2

قاعده × ارتفاع

ندارد

2

ذوزنقه قائم الزاویه

مجموع چهار ضلع

مجموع دو قاعده × ارتفاع ÷ 2

ندارد

2

ذوزنقه متساوی الساقین

مجموع چهار ضلع

مجموع دو قاعده × ارتفاع ÷ 2

1

2

لوزی

یک ضلع × 4

حاصل ضرب دو قطر ÷ 2

2

2

مثلث قائم الزاویه

مجموع سه ضلع

قاعده × ارتفاع ÷ 2

ندارد

ندارد

مثلث متساوی الساقین

مجموع سه ضلع

قاعده × ارتفاع ÷ 2

1

ندارد

مثلث متساوی الاضلاع

مجموع سه ضلع

قاعده × ارتفاع ÷ 2

3

ندارد

مثلث مختلف الاضلاع

مجموع سه ضلع

قاعده × ارتفاع ÷ 2

ندارد

ندارد

دایره

قطر × 14/3

شعاع × شعاع × 14/3

بی نهایت

بی نهایت

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢۸ | ۱٠:۱۳ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢۸ | ۱٠:۱۱ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
بخش پذیری

بخش پذیری بر 7 :

اگر یک عدد دو یا چند رقمی داشتیم برای بخش پذیری بر 7 ،

اول : رقم یکان را جداگانه  در 2 ضرب می کنیم .

دوم : رقم های باقی مانده از همان عدد چند رقمی ( منظور به جز رقم یکان) را در نظر گرفته و از مقدار دو برابر رقم یکان ( قسمت قبل)کم می کنیم

سوم :  اگر حاصل صفر شود یا عددی مضرب 7 بدست آید آن عدد بر 7 بخش پذیر است .

بخش پذیری بر 13 :

اول : رقم یکان را در نظر گرفته و آنرا 4 برابر می کنیم   .

دوم : ارقام باقی ماندهاز آن عدد را با حاصل قسمت اول جمع می بندیم 

سوم :  اگر حاصل  عددی مضرب 13 بدست آید آن عدد بر 13بخش پذیر است .

بخش پذیری بر 17:

اول : رقم یکان را در نظر گرفته و آنرا 5 برابر می کنیم   .

دوم : سپس ارقام باقی مانده را از حاصل مرحله اول کم می کنیم

سوم : اگر حاصل صفر یا مضرب 17 باشد بر 17 بخش پذیر است

مثال : (می دانیم 238= 17*14 ) 238 را امتحان می کنیم داریم :


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢۱ | ۱٢:٠۸ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢۱ | ۱٢:٠٥ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
خدا


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٠ | ۱:۱۸ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
نادان

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٠ | ۱:۱٥ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

پا یتخت های ایران در طول تاریخ

 


پایتخت های ایران در دوران باستان:

عیلامیان: آوان • شوش

مادها: هگمتانه

هخامنشیان: هگمتانه • شوش • تخت جمشید

سلوکیان: سلوکیه • انطاکیه

اشکانیان: صد دروازه • تیسفون

ساسانیان: تیسفون • بیشاپور • کازرون • شوشتر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٠ | ۱:٠٧ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
بازی با روغن و قرص جوشان

برای انجام دادن این آزمایش به مواد و وسایل زیر نیاز دارید :
بطری
روغن
آب
مقداری رنگ خوراکی که در آب حل می شود
قرص جوشان

بازی و سرگرمی کودکان (3)

ابتدا از کودک بخواهید که مقداری روغن در بطری بریزد . این روغن می تواند هر نوع روغنی باشد . اگر مقدار روغن زیاد باشد مشاهده ای که از این آزمایش حاصل می شود جذابتر خواهد بود و برای تحریک حس کنجکاوی بچه ها بهتر است .

بازی و سرگرمی کودکان

حالا از کودک بخواهید که مقداری آب به روغن اضافه کند . از او بخواهید که با دقت این مرحله از کار را مشاهده کند و دیده های خود را در قالب جملاتی هر چند کوتاه بر زبان بیاورد . فقط به این توضیح که آب در قسمت پایین و روغن روی آن قرار می گیرد بسنده کنید و نیاز نیست که توضیحاتی مربوط به چگالی روغن و آب در اختیار کودک بگذارید .

بازی و سرگرمی کودکان (4)

سپس از کودک بخواهید که چند قطره رنگ خوراکی را به بطری اضافه کند . کودک در این حالت مشاهده می کند که قطره های رنگ از روغن عبور کرده و به لایه ی زیرین که آب می باشد می رسد و در آب حل می شود .

بازی و سرگرمی کودکان (1)

در مرحله ی بعد یک یا دو قرص جوشان معمولی را دو یا سه تکه کنید .

بازی و سرگرمی کودکان (5)

از کودک بخواهید که تکه های قرص جوشان را به بطری بیندازد و اتفاقاتی که رخ می دهد را مشاهده کنید . حبابهایی از رنگ جدا شده و به لایه روغن می آید که برای کودکان بسیار جذاب است . این حباب ها ناشی از آزاد شدن گاز دی اکسیدکربن قرص جوشان است که هنگام مجاورت با آب آزاد می شود و به بالا می آید .

بازی و سرگرمی کودکان (2)

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٢٠ | ۱۱:۳٩ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

یافتن مساحت دایره را به صورت انیمیشن


 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٧ | ٧:٠۳ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

زبان



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٧ | ٧:٠۱ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

رنگ قرمز و آبی آسمان به روایت تصویر
نور خورشید هنگام برخورد به مولکول های هوا پراکنده می شود. میزان پراکندگش نور خورشید با عکس طول موج به توان 4 متناسب است. در طول روز پراکندگی نور آبی بیشتر است و در غروب آفتاب پراکندگی نور قرمز. دلیل این موضوع به مسیری که نور خورشید در جو طی می کند بستگی دارد. به شکل زیر توجه کنید.

تصویر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٧ | ٦:٥٦ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٤ | ۱۱:٥۳ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

جمع به شیوه شیخ بهایی

 

 

آنچه که میخوانید ریاضیات به سبک شیخ بهایی است که از کتاب خلاصة الحساب شیخ بهایی که در سال 1311 قمری نوشته شده به فارسی برگردانده شده است این کتاب شامل ده باب  سی فصل در ریاضیات پایه  ؛نجوم ؛وسیارات میباشد

 

در این روش؛در جمع چند عدد چند رقمی که زیر هم نوشته شده بجای آنک اعداد از سمت راست جمع زده شوند ,از سمت چپ جمع زده می شوند. مثلا: 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٤ | ۱۱:٤۸ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٤ | ۱۱:٤۳ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
چطور ممکنه ؟؟؟

به نظر شما آیا چنین چیزی وجود حقیقی دارد ؟

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٤ | ۱۱:٢۸ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

چه درخت نمازآنچه درخت  را می خشکاند


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱٤ | ۱۱:۱٩ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
فرا رسیدن ماه  پر فضیلت  رجب بر کلیه همکاران مبارک باد

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱۱ | ۱٠:٤٦ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
ایجاد اشکال هندسی با صابون

ایجاد اشکال هندسی با صابونوسایل لازم:

 یک عدد نی نوشابه.

 لوله پاک کن ( لوله پاک کن سیمی است که دورش را با الیافی برس مانند گرفته اند و برای پاک کردن پیپ به کار می رود. می توانید از شیشه شور خیلی نازک هم استفاده کنید. )

 یک سطل یا یک ظرف محتوی محلول حباب صابون که به اندازه کافی باشد و کل شیئ را که در آن فرو می کنیم پوشش بدهد.

 محلول حباب صابون. ( شمامی توانید ازمحلول های شوینده یا صابون مایع یا از دیگر شوینده های مایع استفاده کنید و در هر 8/3 لیتر آب160 میلی لیتر از آن را بریزید. یک قاشق غذاخوری گلیسیرین هم بریزید که می توانید از داروخانه های محلی تهیه کنید. محلول صابون بهتر است که حداقل یک روز قبل از انجام کار تهیه شود. )

روش انجام:

 ایجاد اشکال هندسی با صابون

 

از یک نی نوشابه استفاده می کنیم و دو نی را با زاویه ای به هم می چسبانیم و یک لوله پاک کن را در انتهای هر نی وارد می کنیم. جایی که این سه نی به هم می رسند، لوله پاک کن ها را مانند شکل در محلول صابون فرو کنید. صابون را در یک ظرف آب حل کنید و مطمئن شوید که مقدار کافی محلول دارید که کل نی را بپوشاند.

 

انجام دهید و یادداشت بردارید:

 

شکل درست شده را در محلول فرو ببرید و شکل جالبی که صابون می سازد را تماشا کنید.

 چه اتفاقی رخ می دهد؟

زمانی که شما شکل را از آب بیرون می آورید، قشر نازک صابون کمترین انرژی را دارد. در واقع در این حالت است که کمترین سطح ممکن را اشغال کند.

اشکال پیچیده ای که شما در اطراف شکل می بینید کمترین فضا را در قشر نازک صابون اشغال می کنند. ممکن است متوجه شده باشید که لایه صابون با هر بار رفتن در مایع شکل متفاوتی به خود می گیرد. دلیلش این است که ممکن است برای رسیدن به کمترین سطح ممکن، بیشتر از یک راه وجود داشته باشد.

ایجاد اشکال هندسی با صابون

وقتی امواج نور به قشر نازک صابون بر می خورند، بازتاب کرده و با هم تداخل می کنند.  به دلیل این تداخل است که شما رنگ های جذاب و متفاوت را می بینید. رنگ سفید از رنگ های متفاوتی تشکیل شده است. وقتی نور سفید به قشر نازک صابونی می تابد بعضی از امواج آن از سطح قشر نازک و بعضی از پشت سطح قشر نازک بازتاب می کنند. وقتی این دو نور بازتابی به هم می رسند، بسته به ضخامت لایه و رنگ نور اولیه یا همدیگر را کاملاً از بین می برند، یا همدیگر را تقویت می کنند یا اندکی از هر دو کار را انجام می دهند. نوری که در اثر به هم رسیدن از بین رفته است، از نور سفید کم می شود. مثلاً اگر این اتفاق برای نور قرمز بیفتد، دیگر دیده نمی شود و شما نور آبی یا سبز رنگ را می بینید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱۱ | ۱٠:٤٠ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
فواید گردش علمی در آموزش و پرورش

1 . ملموس شدن واقعیّات کتابهای درسی برای دانش آموزان .
2 . ایجاد تنوّع در میان دانش آموزان و کاسته شدن از خستگی ها .
3 . آموزش و پرورش بهتر و سریعتر دانش آموزان در گردش علمی .
4 . عمق بخشیدن به یادگیری های دانش آموزان در دروس مختلف .
5 . آشنایی دانش آمزان با چگونگی سفر مراحل آن و اقدامات لازم .
6 . برطرف شدن برخی از مشکلات جسمی و روحی و رفتاری و … در گردش علمی .
7 . آشنایی دانش آموزان با نقاط مختلف کشور و ویژگیهای گوناگون آن .
8 . پرورش قوه های پنج گانه در دانش آموزان به ویژه قوّه ی تفکّر و استدلال .
9 . آشنایی دانش آموزان با مردم نقاط مختلف کشور و وضعیّت همه جانبه ی زندگی آنان
10 . بهره گیری از روشهای گوناگون آموزش در گردش علمی به صورت اثر گذارتر .
11 . تدریس چند درس رد یک گردش علمی جدا و به همراه یکدیگر بدون تداخل .
12 . آموزش و پرورش تعالمی دینی مذهبی اخلاقی اسلامی و … در گردش های علمی .
13 . پرورش روحیة همکاری و تعاون و ارتباط سازنده ی اجتماعی بین دانش آموزان .
14 . آشنایی و ایجاد علاقه و ارتباط مردم یک منطقه با مناطق دیگر .
15 . رونق صنعت ایرانگردی و گردشگری و توّجه ویژه به میراث باستانی و فرهنگی جامعه
16 . حفظ بهتر و بیشتر منابع طبیعی ، آثار باستانی و نقاط جالب و تاریخی با سفرهای همراه با آموزش
به طور کلّی گردش علمی آموزش و پرورش دانش آموزان را در ابعاد همه جانبه تحت تأثیر مثبت خود قرار می دهد .
                                           


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱۱ | ۱٠:۳٧ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
کلاغ ها ... !!!!!

 

هوش بالای کلاغ‌ها به دانشمندان در مطالعه مغز فرازمینی ها کمک خواهد کرد . 

 

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محققان همواره‌ بر این باور بوده‌اند که کلاغ‌ها و زاغ‌ها بسیار باهوش هستند.

 

اکنون دانشمندان علوم اعصاب دانشگاه توبینگن آلمان نشان داده‌اند که مغز کلاغ‌ها به هنگام اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک مانند انسان‌ها رفتار کرده و علیرغم فقدان جد مشترک بین این دو، رفتار هوشمندانه‌ای را از خود بروز می‌دهند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱۱ | ۱٠:۳٥ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
تست هوش

  8 عدد را به شکلی که مشاهده می کنید در 8 دایره قرار داده ایم ،

بجای علامت سؤال چه عددی بگذاریم؟
سعی کنید الگوی حرکت را بیابید.
به جهت حرکت توجه داشته باشید. الگوی حرکت سخت نیست.



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱۱ | ۱٠:۳٤ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

وز معلم

روز معلم

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/۱۱ | ۱٠:۳٠ ‎ق.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

خبر مهم : کسب رتبه اول در جشنواره تبیان توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بروجرد

با تشکر از جناب آقای ساکت معلم راهنمای پروژه علمی پرتاب  موشک های ابی  و مدیریت دبستان شاهد دخترانه بروجرد سر کار خانم خزایی 

به اطلاع کلیه همکاران عزیز می رساند که پروژه موشک های آبی در جشنواره تبیان که  هر ساله  در سر اسر کشور انجام می پذیرد  مقام اول را کسب نمودند .  کسب این موفقیت را به مدیر محترم دبستان شاهد ودانش آموزان عزیز مشکات ساکت ،نرگس شفیعیان وعارفه تر کاشوند تبریک می گوییم.

۲۰۱۴۰۴۲۵۱۸۱۸۵۰p64H.jpg


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٧ | ۱:٢٧ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٧ | ۱:٢٦ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

برگزاری جلسه کارگاهی (ابتدایی )


شماره بخشنامه : 10/1390                 تاریخ بخشنامه : 27/01/93   فایل ضمیمه


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٧ | ۱:٢٢ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()


همایش خلاقیت در پایه اول(ابتدایی)


شماره بخشنامه : 31/1993                 تاریخ بخشنامه : 03/02/93   فایل ضمیمه


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٧ | ۱:٢۱ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()

چگونگی ارزشیابی دروس پایه دوم (ابتدایی)
شماره بخشنامه : 34/1826                 تاریخ بخشنامه : 03/02/93
  فایل ضمیمه

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٢/٧ | ۱:۱۸ ‎ب.ظ | نویسنده : گروه های آموزشی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
RSS Feed


  • شهید
  • /zekr-rooz">کد ذکر ایام هفته

    قالب وبلاگ

    var oulb= 'http://PicHaK.NeT/online-user/'; function CheckBrowser(){ if(navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer') { document.write('');return true;}document.write(''); return false; }

    پارس گرافیک

    - پرشین سی l
    [ طراحی : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin ]